Arbeta med hund i dag!

Hej!

I dag har jag haft kursen, vi har tränat inkallning igen fast i en svårare grad!

Glöm inte ni på kursen, om det är något som ni vill göra sista gången så hör av er till mig! Annars blir det hinder banna!

Då blir det inte bara hundarna som får utmaningar haha.

Denna veckan har jag varit hos hundarna har bara inte hunnit att skriva här denna veckan, men jag har tränat lydnad och lagt spår även klippt klorna på Winston och det var inga problem alls.

Är det så att ni har funderingar kring min träning så lägg in en komentar i bloggen eller om det finns saker som ni vill att jag ska skriva om här i bloggen.

iImån ska jag till hundarna igen skriver mer om jag hinner då!

Tills dess

Hopp och Lek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0