Klipp Klipp

Hej!

Idag var jag hos hundarna igen! Dessa hundar som ni kanske förstår är tre små sjänor i mina ögon, de gör verkligen min dag när jag har varit hos dessa hundarna. 

Jag tränade lite det som jag gjorde sist med Eddie tänkte göra det lite svårare och gå bland kaninhålen på ängen, men det var ju inte alls svårt tyckte Eddie utan de som höll på att bygga på andra sidan var mycket jobbigare tyckte han så vi gav oss dit! Först tyckte han de var jätte konstiga ehm.. Men efter 10 min så var de som borta igen haha.

Obelix varlös i dag igen haha han är bara så cool alltså. vid ett ställe tyckte han att det luktade jätte gott, så smidig som jag är så gömde jag mig bakom ett träd. Och efter ett tag så upptäcker Obelix att något är fel, hon är ju borta så jag kan ju spåra upp henne och mycket riktigt gjorde han det. Superduktig kille där.

Sen så Winstons tur hehe, jag gick upp till ängen och körde lite lydnad sen släppte jag honom, så gick vi och kollade i kanin hålen, och han tyckte det var mycket roligare än Eddie i alla fall. Men allt detta var till nytta, för vi klippte gnäll Pelles klor också haha. Nädå det gick jätte bra, lite tårar från Winstons sida men fina klor blev det allt. För det som inte vet så har det varit stora problem vid klippning av klor på Winston. 

i mån är det hundkursen ska bli skoj det blir rump tränig hehe! 

skriver mer i mån tills dess  

Hopp och Lek!


                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0