träning mer träning!

Hej!

I dag var jag hos hundarna, tränade lite lydnad med Winston och läggande under gång sitter rätt bra nu och fritt följ med! jätte skoj.
Eddie och jag tränade att gå super fint i kopplet och det gick bra och dåligt fick lite störelse träning av en kanin som sprang framför nosen på mig och Eddie! Men måste säga vilken skillnad från första gången jag gick med honom ett stort plus till gubben. 
Obelix tränade på att gå lös och det gick fina fisken! han är en smart liten charm knutte! 

tänkte berättat om ni missat att längre ner på höger sida finns länken till
 "Hultmans Hundtjänster" även länken till Klubben där jag håller till på lördagarna!



I mån blir det arbeta med hund kursen vi ska träna lite från sist och en ny skoj övning!  

tills dess

hopp och lek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0