En trött tränare idag

Hej!

I kväll är Hultman trött, har varit ute idag med haha. Förr kunde jag vara ute hela dagen i stallet och rida flera pass utan att ens pusta ut när jag kom hem men idag är jag helt slut efter att ha varit ute några timmar.

Men det var en lyckad dag ska bara skriva lite kort då jag som sagt är helt död, haha!

Anna och jag var ute och gick en promenad till att börja med, inga problem där. Eddie går bra med det nya kopplet men det kan bli änu bättre men det ska jag nog lösa!

Sen cyklade jag en sväng med Eddie också.

Winston, ja vi har funderat på om han har ont i bakdelen runt höfterna eller något. Jag kände lite på honom innan jag började träna och det var inga problem då, lite stel i vänster bak men ingen fara. Sen kände jag igen efter träningen och då markerade han. Så jag vet inte riktigt men en kontroll vore nog inte så dumt, men vi får hålla tummarna att han bara är lite otränad.

Obelix och och jag hade skitskoj, haha. Till en början så bara sket han i vad jag sa men sen blev han helt galen och for runt haha, så då kastade jag lite med honom och sen körde vi kalasfina inkallningar.

Imorgon, eh jag ska fundera mer på vad som sker imorgon. Men blir nog att träna mer lydnad och lite lek. Kanske spåra lite!

Tills dess, hopp och lek!

Kommentarer
Postat av: Anna Karlsdotter

Jag kan tala om att hundarna är lika trötta!

Kram Anna, Emelie och vovvarna

2009-10-09 @ 07:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0