Hundsugen så det bara smäller om det!

Hej!

I dag är fröken Hultman så hundsugen så det finns ord för det! Efter att ha levt med hund i hela sitt liv och nu när man inte har någon egen, det är bland det tuffaste jag varit med om haha. Men jag ska vänta tills jag har plats och råd att kunna ge en hund allt den förtjänar.

Men som tur är så har jag ju Anna och vovvarna och det är jag evigt tacksam för och jag vill tacka alla som har gjort detta möjligt för mig att få göra det som alltid varit min dröm. Drömmen om att få jobba med hundar och även hjälpa människor och få informera om våra hundars beetenden mm.

Vill speciellt tacka min sambo som stöttar mig till tusen igenom mitt beslut som är klart nu att jag vill starta mitt eget företag med hundtjänster men sen när är frågan, måste få i ordning på lite saker först!

Idag tänkte jag skriva lite om vad man ska tänka på när man köper hund. Det är ju inte bara det här om vad ska jag ha hunden till utan även vilket pälslag har hunden, är det en hund som ska kammas helst varje dag eller är det en korthårig som fäller mycket? Jag rekommenderar alla att tänka igenom noga innan ni skaffar hund, läs på noga om rasen ni valt om vad var den framavlad för! Vad användes hundarna för tidigare? Det är mycket att tänka på.  

Om ni har tid så tycker jag att ni ska gå in på denna länken och kolla in klubben där jag ska ha kursen som är en väldigt mysig klubb för alla!

http://www.ahusagility.se/


Här är en bild på min lilla harry så ni får en bild av vem det är jag har pratat om som gör alla dessa hyss! Här har han ätit hål på mammas skynke i köket!

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0