Nu börjar det ta fart!

Hej!

I dag har jag varit och handlat
jobba kläder jacka, fleece och mössa så man inte bli så herrans varm i vinterjackan!

Har även fått fler intresserade utav att andvända mig till deras hundar så företaget nu ska vi börja sätta igång!

tänkte lämna ut lite intresselappar om mina tjänster och se om intresset finns i Åhus först.

Har gjort lite planering inför lördagen. I mån kommer Cita med vi ska andvända oss utav henne på lördag, träna möte med hund. 

Tänkte även att jag skulle lära upp mig att lära mig trimma/klippa. Har lånat hem lite böket så Winston och Obelix ni får låta pälsen växa så jag kan träna på er haha. Tack Anna! 



hopp och lek!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0