Nu var det ett tag sen!

Hej!

Nu var jag dålig förra veckan på att skriva här så skäms på mig..

Men tänkte bara uppdatera lite att träningen går bra och hundarna gör framsteg. Winston gjorde ett stort framsteg igår med att klippa klor så det ska vi fortsätta med. Ska även börja trimma lite och försöka lära mg kippa nu, vet hur man trimmar men klippa har jag inte gjort så det ska bli skoj!

Eddie, ja han är den svaga länken. Han föll tillbaka lite igår i just de här med att han inte klarar att vara utan matte.. Men jag vann tillslut i alla fall. Men det blir nog en svårare process.

Obelix hade varit busig i helgen sa Anna haha. Han är ju bara så go den hunden! Igår tränade jag lite med Anna, möten vid hund med winston och det gick bättre tycker jag. Sen var det väl inte den bästa hunden att träna med som vi mötte för han hade tidigare atackerat dem och han spände sig och hotade så det var väl lite knepigt men vi kom förbi! hehe.

Ska dit imorgon igen så jag skriver mer då eftersom Hultman är trött fortfarande efter en lång helg!

Hopp och lek!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0