Träning idag!

Hej!

Idag hade jag träning med hundgruppen och vi gick igenom lite från sist och repiterade, och så tränade vi möte med annan hund vilken i detta fall var Cita. Och jag måste säga att alla skötte sig finfint. 

Det är ett trevligt ställe som jag hamnat på! Många trevliga människor och hundar så klart. 

Winston gick jättebra vid möte med hund, mycket skoj att se. 

Jag tror att det är jätteviktigt att man tränar sådana här saker innan man sätter igång med lydnad eller agility då det kräver att man har bra kontakt med hunden. 

Oftast när man har problem med sin hund handlar det mycket om brist på dominans hos ägaren och kontakt mellan hund och människa. 

Idag lämnade vi även tillbaka Cita och de var tråkigt tycker jag känns allt lite tomt utan vovve här! 

På tisdag blir det mera! så tills dess

Hopp och lek! 

Kommentarer
Postat av: Anna Karlsdotter

Hej, hej!

Tack för idag! Min bloggadress: annakarlsdotter.wordpress.com

Ses imorgon

2009-11-03 @ 23:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0