snö snö och vurpa

Hej i vårat vinterland.

Igår var jag hos hundarna det blev ingen hård träning för vädret är ju som det är. Först trillade jag i trappen här hemma, och slog i rumpan så jag knappt kan sitta i dag haha. Sen trillade jag när jag var ute med Winston och Obelixen två hela gånger med 5 m mellanrum och Winston tyckte jag var jätte jobbig andra gången jag vurpa så jag fick en liten utskällning haha.

Sen klippte jag och Jimmi klorna på Winston och det gick jätte bra. Det är så roligt att se den stora skillnaden mot första gången när man bara tog i tassarna så blev han galen haha.

Tror ni snön någonsin kommer att gå bort? Det måste den snart hoppas jag för jag blir skogstokig snart! bara 4½ vecka till flytt :D

Hopp och lek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0