Första April så flyttar vi!

Hej!

Tänkte meddela att den 1a April bor vi inte längre på olastorpsvägen på 29 m2!
Utan då bor vi Albert henningsvägen 4  på 61 m2, känns helt underbart. Rena drömlägenheten, bottenplan med inglasad veranda och trädgård!! Och när jag får råd kommer det in en hund i familjen Hultman/välitalo.

Det som känns bäst är att katten/hunden Stig kan få komma ut och göra av med energi.

I dag var jag hos vovvov, jätte mysigt, men dock fick jag ont i en vad som krånglat över helgen. Tror det sitter i skorna. Jag tränade möte med hund med Winston och det satt som en smäck, han har även blivit jättefin i hullet nu och man märker att han orkar mycket mera nu så det är skoj.

Eddie fick träna miljö och vi var lite lösa på ängen och det är så roligt att se han när han springer efter kaninerna som bor där sen blir han rädd för dem och kommer till mig.

Obelix han var lite trött idag så vi tog det väldigt lugnt med en skön promenad.


Funderar på detta med företaget, snacka om ångest hur jag ska göra. Är rädd man inte i början får ihop så man klarar sig och mest att kroppen inte klarar allt gående men ska definitivt ha konsultation med problemhund och privatträning och funderar även på att ha att man får ackodera in sin hund om man ska resa bort. Får ta ett tag och gå igenom lite, det är mycket att tänka på nu.


Tills nästa gång, hopp & lek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0