Vill ha min hund nu ....

Hej!

Nu är jag superhundsjuk, vill ha en hund nu direkt och i natt, vi kan ju alltid hoppas att katten som tror att han är en hund blir en hund när jag har somnat i kväll.

Tur jag har Obelix, Winston och Eddie, men givet de är ju aldrig samma sak som sina egna. Funderar på att hämta hem Harry haha nä så långt ska vi inte gå nu. Han har det bra i gamla Oskarshamn.

I veckan va jag med Anna och vovvarna i Ystad och klippte dem, och hon hade ju kvar den där fruktansvärt söta Lea, åh hade jag inte bott som jag gör och att jag redan bestämmt mig att jag inte ska ha en cocker så hade jag tagit med henne hem direkt!

Har inte varit så duktig på att uppdatera, jag vet men ska bättra mig.

Lite annat som hänt då, sökte lite jobb i dag, och om några minuter så stänger de erbjudandet till "våran" lägenhet så vi får väl veta imån eller nästa vecka om vi ska flytta ur detta boet i april. Vi hoppas, håll alla tummar ni har!

Har tittat lite på trimskolor ikväll, vill verkligen men att klämma ut 60 tusen känns lite mycket.. Vad ska man bli när man blir stor är frågan haha. Vet vad jag vill bli men är rädd att kroppen inte orkar med riktigt, är lite så med min kropp som Jimmi brukar säga; jag är fast i en 90 år gammal kropp haha. 


Ska bli skönt när våren kommer och det inte behöver vara så förbaskat kallt ute. 

Nej nu ska fröken Hultman krypa ner och önska att det blir vår och att Stig blir en hund!

hopp och lek!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0